Scroll Top

Spoštovani,

v podjetju Proevent d.o.o. iz Ljubljane pripravljamo oz. razvijamo nov integralni turistični produkt MatchBOX SLOVENIA, za razvoj katerega smo na javnem razpisu za sofinanciranje razvoja novih in inovativnih produktov ter storitev turističnega gospodarstva (2016 – 2018) pod okriljem MGRT in EU iz Evropskega sklada za regionalni razvoj prejeli 70% sofinanciranje projekta v skupnem znesku 273.100,00 EUR. Več o ESRR na www.eu-skladi.si.

Produkt MatchBOX bo tujim poslovnim turistom skozi individualno prilagojeno ponudbo omogočal edinstveno turistično in kulinarično doživetje v središču Ljubljane in njeni okolici. V obliki afterwork dogodkov bomo tujim poslovnežem na poslovni poti v Sloveniji ponudili prilagojene turistične oglede v pozno popoldanskem oz. večernem času, neformalna mreženja s poslovneži ali spoznavanje Slovenije preko spoznavanja tradicionalnih jedi in običajev. Produkt bo primeren tako za individualne poslovne turiste kot tudi za organizatorje dogodkov ali srečanj ter podjetja, ki želijo svojim poslovnim partnerjem ponuditi sproščeno druženje (doživetje) v Sloveniji po zaključenih uradnih oz formalnih obveznostih.

Produkt je odziv na pomanjkanje prilagojene turistične ponudbe v Sloveniji, ki bi omogočala druženje in sproščeno mreženje med enakomislečimi tujimi poslovneži po opravljenem delovniku, v pozno popoldanskem ali večernem (“afterwork”) času. Trenutni produkti so v veliki meri standardizirani in ne omogočajo celovite poslovne in turistične izkušnje na enem mestu.

V okviru našega dela pri organizaciji kongresov in sejmov, kjer se poleg slovenskih vključujejo tudi tuji razstavljalci smo zaznali potrebo po kakovostnem preživljanju prostega časa po zaključenih obveznostih na njihovih poslovnih poteh. Nenehno smo prihajali v stik s povpraševanji za organizacijo turističnih izletov, kosil in večerij (predvsem takih, ki bi ponujala kaj res slovenskega, lokalnega), postavitve oz. ureditve mirnih delovnih prostorov za oddaljeno delo in možnost medsebojnega druženja po opravljenih obveznostih (predvsem s strani poslovnežev/razstavljalcev, ki so prišli sami). Ker izhajamo iz poslovnega sektorja, povpraševanja pa prihajajo tudi za turistične storitve, smo se odločili oblikovati nov inovativen integralen turistični produkt.

V Ljubljani, kot osrednji turistični destinaciji, zaznavamo tudi pomanjkanje integrirane turistične ponudbe, ki preko družbenih dogodkov promovira slovensko snovno kulturno dediščino (ljubljansko stavbno dediščino, infrastrukturo) in hkrati ohranja slovensko nesnovno kulturno dediščino (predstavitve, šege in navade, kulinariko, izdelke) ter tako prispeva k promociji slovenske kulturne raznolikosti, ustvarjalnosti in izkorišča njene potenciale.

Z novim produktom MatchBOX SLOVENIA tako želimo najbolj zahtevnim (poslovnim) turistom ponuditi:

  • novo in popolnoma prilagojeno turistično doživetje z neformalnim poslovnim druženjem in;
  • slovenskega poslovnega partnerja, s katerim poslovnež lahko razvija mrežo poslovnih stikov, pridobiva informacije ali širi svoje poslovanje (investicije).

V sklopu razvoja produkta bosta razvita vsaj dva turistična paketa z integralno ponudbo.

V sklopu paketa 1 se turistični ogled Ljubljane prične v popoldanskih urah ob spremstvu turističnega vodnika, ki bo turistu razkril najbolj skrite kotičke Ljubljane. Da bo ogled edinstven, bomo omogočili ekskluzivni zasebni dostop z osupljivim razgledom na središče mesta Ljubljana. Po zaključku vodenega ogleda sledi transfer do hiše na Borštnikovem trgu 2 ali do lokacije naročnika dogodka, kjer se v večernem času izvede slovenski kulturni dogodek. Ob sproščenem vzdušju (tujih in domačih) poslovnežev se ob avtentični slovenski kulinariki predstavijo še kulturne značilnosti kot so šege in navade, proizvodi, umetnost, glasba, ples, slovenski izdelki itd. Dogodki bodo dnevno prilagojeni glede na turistično regijo in kulturne značilnosti znotraj regije. Na primer “Gorenjski večer” bo ponujal degustacijo kranjskih klobas, kremšnite, medu, Gorenjke čokolade in podobno.

V sklopu paketa 2 se gostje s transferjem odpravijo na izlet izven Ljubljane, na turistično destinacijo (na pr. Obala, Gorenjska, Goriška..). Po zaključenem vodenem ogledu ali izletu na turistični destinaciji se izvede slovenski kulturni dogodek: Okusi Slovenije. Z lokalnim gostinskim ponudnikom na destinaciji organiziramo ekskluzivne degustacije slovenskih jedi, sladic ali pijač. Sproščeno mreženje poteka med udeleženci in predstavnikom gostinskega ponudnika v okolici v zahodni Sloveniji (npr. Kras, Primorska, Gorenjska).

Turistu je ne glede na izbrani paket omogočen 3-dnevni dostop do coworking delovnih prostorov za opravljanje oddaljenega dela. Prostori so locirani v tipični mestni hiši v središču Ljubljane z idiličnim zelenim vrtom pod kostanji. Poslopje je locirano v neposredni bližini največje slovenske banke, notarjev, odvetnikov, veleposlaništev. Prav vsakemu poslovnemu turistu organiziramo individualni sestanek z usposobljenim in izkušenim poslovnim strokovnjakom, ki poslovnežu predstavi poslovne priložnosti v Sloveniji, ponudi podporo pri širjenju poslovne poti v Sloveniji oziroma priskrbi poslovni kontakt slovenskega poslovneža ali podjetja.

V sklopu razvoja produkta tako iščemo več zunanjih in strokovno usposobljenih izvajalcev za izvedbo naslednjih projektnih aktivnosti:

StoritveRok izvedbe
1.   Izdelava CGP produkta – oblikovanje logotipa, slogana, barvne palete, vizitke, kuverte,  letakov, plakatov, dopisni list, roll-up stojalo in/oz. elementov po dogovoru ter aplikacij z najširšo možnostjo uporabe – priprava CGP priročnika za uporabo celostne grafične podobe30.09.18
2.   Izdelava strategije vstopa na trg in prodajnih kanalov – Izdelava strategije modela vstopa na trg z novim produktom ter – Izdelava natančnega načrta vstopa skozi primerne prodajne kanale in distribucijske poti15.10.18
3.   Vzpostavitev pogodbenih razmerij s partnerji in ponudniki storitev za izvedbo in promocijo produkta – priprava strategije vzpostavitve pogodbenih razmerij – priprava nabora primernih partnerjev in ponudnikov – Priprava osnutkov pogodb za formalno sklenitev pogodbenih razmerij – Trženje in pomoč pri sklepanju pogodbenih razmerij15.03.19
4.   Izdelava načrta promocije po posameznih kanalih in oblikovanje strategije spletnega oglaševanja – Izdelava načrta promocije za posamezne kanale – Izdelava strategije spletnega oglaševanja15.12.18
5.   Spletno oglaševanje (iskalniki, Adwords, SEO, itd) – Spletno oglaševanje na iskalnikih (pasice, adwords) – Spletno oglaševanje na socialnih omrežjih – Spletno oglaševanje preko e-pošte – Vzpostavitev strani na družbenih omrežjih15.9.20
6.   Razvoj in izdelava produktne spletne strani – Oblikovanje elementov spletne strani in strukture, – Priprava načrta spletne trgovine in postavitev spletne trgovine – Vzpostavitev CRM – Vzpostavitev povezav s socialnimi omrežji16.11.18-15.01.19
7. Priprava vsebin za digitalna komunikacijska orodja in copywriting30.11.18
8.   Izdelava, produkcija in  montaža video vsebin in scenarija15.2.20
9.   Usposabljanje zaposlenih s področja izvajanja in prodaje nove storitve (izvajanjem projektnih aktivnosti in prodaje)16.10.18 – 15.6.20
10.  Pridobivanje okolijskega certifikata –   Priprava in zbiranje dokumentacije –   Vodenje procesa pridobivanja certifikata –   Komunikacija z izdajalci certifikata25.6.20

Smo v začetni fazi razvoja produkta, zato vas, v kolikor vam bi bilo sodelovanje v interesu in v izziv, vabimo k oddaji ponudb za izvedbo posameznih navedenih storitev. Zgoraj naveden storitve so le okvirne in osnova in se lahko spremenijo glede na potek razvoja produkta ali dodatne zahteve razpisovalca. Ponudbo lahko oddate za posamezno storitev, več storitev ali za celoten paket navedenih storitev. V kolikor samostojno niste dovolj kompetentni za vsa področja lahko ponudbo oddate tudi kot konzorcij partnerjev. V vsakem primeru vas prosimo, da navedete kontaktno osebo, ki nam bo lahko posredovala morebitno dodatno potrebne informacije; vezano na vašo oddano ponudbo.

Želimo si izvajalce, ki imajo ustrezno evidentirane reference, Know How, usposobljeno ekipo zaposlenih in bogate pretekle izkušnje na področju razvoja podobnih produktov oziroma storitev, ter registrirane dejavnosti za opravljanje predmetnih storitev. Če dejavnosti nimate registrirane ponudb prosim ne oddajati oz. vas prosimo, da predhodno (do)registrirate morebitno manjkajoče dejavnosti. Ravno tako ne oddajate ponudb, če nimate poravnanih obveznosti do FURS.

Od izvajalcev pričakujemo aktivno sodelovanje pri razvoju produkta ter odzivnost znotraj uradnih ur vsakega delovnega dne v času sodelovanja. Pričakujemo tudi upoštevanje navodil in pravil za obveščanje javnosti, ki je dostopno v prilogi in na našo pobudo (v kolikor bo to zahteval razpisovalec) v roku zagotoviti opise, poročila,  dodatne evidence oziroma morebitne dopolnitve poročil o izvedbi predmetnih storitev. Navodilom poročanja oz. upravičevanja stroškov moramo namreč striktno slediti kot je navedeno v dokumentaciji organa upravljanja o upravičenih stroškov za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014-2020 (link: http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/navodila/navodila-o-upravicenih-stroskih-1-02.pdf).

Ker je sofinanciranje operacije ključno odvisno od doseganja rezultatov bomo s skupnimi močni stremeli tudi k doseganju le teh, ki so:

  • razviti nov trajnostni integralni turistični produkt, ki bo poslovno zanimiv
  • vzpostaviti mrežo kredibilnih in komplementarnih partnerjev v vseh slovenskih regijah,
  • izdelati celostno grafično podobo produkta in podporo za digitalno trženje novega produkta,
  • usposobiti ekipo izvajalcev storitve in realizirati nove zaposlitve,
  • povečati število obiskovalcev/gostov in nočitev na izbranih destinacijah ter s tem povezanih prihodkov,
  • pridobiti znak za okolje Green Globe.

Vnaprej hvala za vašo ponudbo oz. predlog za skupni sestanek. V kolikor je mogoče, predlagamo, da ponudba ni časovno omejena oziroma, da je omejena na dve leti trajanja projekta, da je ta lahko aktualna tudi kasnejši fazi projekta.

Za dodatne informacije in podrobnejšo predstavitev projekta smo vam na voljo po elektronski pošti janez.levec@proevent.si. Lahko se dogovorimo tudi za sestanek, da preverimo možnosti skupnega sodelovanja, oz., da nam vi predstavite tudi vaše ideje o projektu, reference in možnosti sodelovanja. Oddane ponudbe bodo morale biti skladne z razpisnimi pogoji, zahtevami razpisovalca, željami naročnika in skladne z razpoložljivimi sredstvi za izvedbo predmetnih storitev. Morebitno nepopolne ali pomanjkljive ponudbe, ki ne bodo imele vseh potrebnih elementov ne bomo obravnavali.

Povpraševanje je javno objavljeno na spletni strani https://www.proevent.si/oddaja-ponudbe-matchbox zato ga lahko pošljete tudi drugim morebiti zainteresiranim partnerjem oz. podjetjem. Dodatne informacije v zvezi s predmetnim razpisom so vam na voljo na tej spletni strani: http://www.mgrt.gov.si/si/kako_do_sredstev/objavljeni_razpisi/?tx_t3javnirazpis_pi1%5Bshow_single%5D=1126

02a Navodila organa upravljanja
02b Navodila za komuniciranje vsebin

Lepo vas pozdravljam in se veselim skupnega sodelovanja.

Janez Levec, direktor

Zasebnost
Ko obiščete našo spletno stran, lahko prek vašega brskalnika shranjujemo podatke iz določenih storitev, običajno v obliki piškotkov. Tu lahko spremenite svoje nastavitve zasebnosti. Upoštevajte, da lahko blokiranje nekaterih vrst piškotkov vpliva na vašo izkušnjo na naši spletni strani in storitvah, ki jih ponujamo.